Update från onsdagen!


Blev ingen update hemma hos Anna, likaså ingen igår heller!

Men kan ju i alla fall säga att onsdagen var fan den värsta dagen... från allt till bråk, tjaffs(inte med jimmy!! haha likabra jag säger det så ni inte tror det!:)) - till att jag missade bussen, had einte en aningom vad jag skulle ha på mig och till att bilen inte ville starta..... haha

Men hemma hos Anna var allt på top! Spelade in videos.. som inte är lika roliga och kolla på nu dagarna efter, bilder likaså! hahhaha...
Vi tog i alla fall taxi till B&S där studentfesten var.. vid 23 snåret kanske? Och vi var typ först där.. pinsamt?;)
Nej, men vi drog upp på dansgolvet och röjde först utav alla sen trilla det in allt mer och mer folk vart eftersom. Det var kul, blev lite fullare än vad jag tänkt mig, likaså vissa andra;) haha

Drog hem runt ett kvart över 1 kanske? Satt och åt en skål med cocopops sen gick jag och la mig bredvid älsklingen och sussa så gott.


Vaknade dagen därpå, inte bakis(!) Säger ju att jag aldrig blir det;) haha! (PEPPAR PEPPAR)
Sen var det bara att åka in till skolan för redovisning i aulan med vårat PA arbete. Lite nervös var man ju, hihi men det gick nog bra.







Kommentarer
Postat av: Sanna

lägg upp bilder från onsdagen ?:D

2010-02-26 @ 12:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0