Äntligen fredag


Idag orkade jag verkligen inte vakna... det var så jävla svårt och jag tyckte lite synd om mig själv nästan för att jag var så trött.. så jag tog och ställde om väckarklockan.. och åkte till skolan lite senare! Men tur var väl det... för vi hade bara en enda lektion idag! Och det var samhäll, den som jag gick på. Vilket flyt man har, va?

När jag kom hem från skolan väntade två brev i bervlådan på mig:) Det ena, lite mindre ointressant. Från google adsense och ett annat från hyresvärden:D Alla papper och kontrakt. Bara att skriva på och skicka in och vänta på den 1/3... fan vad sakta tiden går tycker jag!!


Idag så ska jag jobba.. börjar 17.00, så kommer jag hem på kvällen och ska sova, för jag ska jobba dagen efter också:) Hör nu att pappa kommit hem från jobbet.. han ligger och snarkar i soffan:p


Undra om jag ska ta mig en liten powenap innan jobbet? Känns behövande faktiskt, cya!







Saknar er alla 3 mina småfisar!
Anton, Molly, Nellie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0