Det vankas ytterligare ett dop


Japp, för idag ska lilla Molly döpas och jag är gudmor åt henne också!:)

ÅÅh ah, om vi ska beskriva gårdagen kort.. (hur nu det ska lyckas eftersom den varade jääävligt länge) hehe

Åkte hem till Anna efter en hel dag med väntan och stress. Fixade oss och så, snacka lite. Sen började vi dricka lite smått och väntade på att de andra tjejerna skulle komma. Och efter ett tag kom de, Mimmi, Jossan och Linnea!
Vi hade det lite smått skoj sådär, satt och körde ölspel. Sen efter en liten stund vidare till Mimmimutta och efter att ha vart hos henne en stund så drog vi till Josso.
Allt var på top förutom ett par små incidenter men det är inget att böla över nu!:D haha
Kom hem halv 6 imorse.. fan vad trött jag var. Kallt som fan kan jag tillägga. Gick och la mig och skruvade upp värmen på elementet och sov med dubbla täcken. Och vid 11 väckte pappa mig för frulle och nu snart ska jag kila och klä på mig some clothes! Undra vad jag ska ha på mig för de första.......
nej nu har jag bråttom, mamma gapar haha

Ses senare♥

Är så jävla ful och blek på alla bilder så jag vill fan inte ens lägga upp dem...
MÅSTE BÖRJA SOLA NU SNART IGEN
, när skolan börjar tar vi det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0