sscch!

Mmm, just det! En hemlis

För ni visste väl inte att jag inte kan skilja på höger eller vänster? Visst, det låter jätte löjligt men det är sant!


Jag måste anstränga mig ett bra tag för att komma på vad som är höger eller vänster. Det jag brukar ta till som ett litet knep är att jag har varit piercad uppe i vänster öra, där har jag ett litet ärr.. och när jag tar på det örat, så vet jag att: Jaa, det är ditåt <-- vänster är!


Nu tänker ni, att det är ju bara att ta upp handen man hälsar med? Då ska jag svara er att så lätt är det inte.. jag måste tänka på det med! Vilken han är det nu man ska hälsa med? jo höger.. men vänta? var är höger?!


Eller så brukar jag (om jag inte har tillgång till en riktig penna dvs.) ta upp t.ex. en pinne och provskriva vilken hand jag skriver med.. men nu måste jag erkänna att ibland har det kännts lika mycket rätt med pennan i båda händerna och då har jag blivit förvirrad! hahah

 

Nu kommer säkerliken folk att kalla mig dum blondin.. men ja. Så är läget!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: stenberg

detta är bara för weird:O jag kan inte heller höger och vänster utan till och jag har ett ärr i högeröra som jag rör på så jag vet xDhahahhah fan vilket sammanträffande!

2010-01-21 @ 21:42:08
Postat av: ewygirl - ego girl

SV; haha nej är det sant? xD sjukt:p

2010-01-21 @ 21:50:56
URL: http://ewygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0