studentklänning?


Sitter här i soffan och kikar runt lite på internet om jag hittar någon klänning jag kan ha på studenten. (vet, tidigt ute) men det är lika bra, för så seg och sån beslutsångest som jag är/har så kommer jag fortfarande inte att ha något att ha på mig dagen innan studenten! haha
Har tänkt på ett tag om jag ska sticka ut, och ha svart klänning? Menar, killarna har ju svart kostym;) why can't i have a black dress then? Men får se hur det blir med den saken.

Och sen kommer vi ju till skorna.. gud vad ska jag ha för skor? High heels, självklart. Men ah, måste hitta dem prefekta:)


Om exakt två månader idag så är det studentkryssning som gäller! Shit vad kul det ska bli! Sen alla studentfester:') gaah i love this year! haha det har nyss börjat, allt kanske blir skit peppar peppar ta i trä.

nej, nu ska jag kika vidare på skor! cya♥


Kommentarer
Postat av: carro

gud vilken fin blogg!!! :D

2010-01-07 @ 01:02:05
URL: http://caarolineelarsson.blogg.se/
Postat av: ewygirl - ego girl

sv; Tackar!=)

2010-01-07 @ 14:08:38
URL: http://ewygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0