Kanske?


Kanske ska ta och skriva lite nu när man ändå har lite tid över? haha
Vaknade tidigt idag.. och vädert verkar inte vilja bli soligt så jag kan gå ut och sola=(

Just nu skulle jag egentligen sitta i en bil på g till sthlm, men blev ändrade planer tydligen. Skönt ialf.

Har hänt en hel del dehär senaste veckorna kan jag lova=) om om 4, vänta... kan ni fatta? 4 JÄVLA DAGAR KVAR TILL STUUUDENTEEEN!!!!!!!!!!!!
Idag sätts betygen också, så nu har vi verkligen bara festen kvar! Imorn är det studentfotografering också! åååååh:'))))


I helgen har jag flängt fan överallt! Hehe, men det bästa är att jag har umgåts med de bästa också! Har kommit hem sent (tidigt) varje kväll så jag är nog fan ganska slut och har vänt på dygnet! men men, nu ska man väl ta tummen ur arslet och städa lite här, ser ju ut som skit!

p.s min dator är efterbliven, den går inte att starta.. det är något fel i windowsuppstartningsfilen.. yee.. eller? FAN! inga bilder.. inget photoshop.. alla mina minnen:'( Också en orsak till min lilla bloggpaus:p


hörs när vi hörs, ses när vi ses;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0