P&L -10


Ska bli så jävla skönt och bara dra i en vecka med tjejerna ner (upp??) till borlänge på peace&love nu på måndag!:)

Min dator ska in på reparation så jag får hoppas att alla mina bilder blir kvar i den, annars köttar jag on off!! Jag har seriöst ALLT i min dator, och jag har inte kunnat anmända den på några månader. Buhu..

Var och kikade på hus idag med mor och far mitt ute i ingenstans. Stället fanns inte ens med på GPS:en, haha
Få se vad det leder till:) Och efter det dorg vi till Västerås och jag handlade en boombox som jag ska ha med på p&l, inte så mycket "boom" men den duger gott och väl, haha 599:- gick den på.. sen har jag handlat lite kläder och så som jag ska visa upp senare!


Imorn ska jag in till Ana-banana och sooola, kl 09:30 står klockan på och jag sticker så fort jag kan, behöver umgås med mina kära vänner♥ Jossan-kossan är i tunisien och steker:( den lyckosten! Och hon kommer hem om 2 v.. Saknar dig din gris!!!

Nej, nu ska jag städa på mitt rum och sen vet man aldrig vad jag hittar på;)

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0