skummt


Det känns inte, det syns inte.. men jag taggar ändå?
Fan, jag har inte fattat än att vi tar studenten och kommer kliva ut i det nya livet.. till arbeten, aldrig mer återvända till skolan! Jag fatta det inte, jag är inte glad, jag är inte ledsen, jag är inte nervös, jag är inte stissig..

När fan kommer det? vet att när det var två veckor kvar, var jag asglad, kände all lycka, kände pirret! haha Låter som att jag förklarar att jag är kär eller något men inte är det längre.. men det känns typ så! Undra om jag kommer vara undertaggad på studentdagen, eller om allt kommer som en explosion då?? Får fan hoppas det.. Jimmy kommer hem från kryssningen idag med en platta gin åt mig som jag ska dricka på studenten, då jäävlar! FAN LINA, ANNA, ELIN, EMMA, MARIA, OMAR, SHEIMA, JORUN, SOFIE, ANGELICA, EMELIE (emma.a??) VI SKA JU SPÅRAAAAAAAAA!!!!! Tagga till ewygirl, för fan!

typ...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

KOm igen nu Ewy TAGGA !!!!

2010-06-07 @ 13:03:32
URL: http://berecchah.blogg.se/
Postat av: jossssssssaaan

jag då :((((

2010-06-10 @ 15:01:05
URL: http://mondoblog.se/josefinewickman
Postat av: Sv; av Stephie

Kände precis samma när jag skulle ta studenten :P Men det kommer haha kan jag verkligen lova! Det exploderade när man fick stå där och skrika med mössan på och de vita kläderna, på flaket och bara äga :D

2010-06-10 @ 19:27:30
URL: http://stephiehilonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0