ewygirl har feber



Usch på att vara sjuk... runt 19:30 hade jag 39.2 i feber=( Vaknsde med världens hjärtklappning inatt, usch.. inte kul.

Mår rent ut sagt SKIT! har sällan feber så jag känner mig helt uttmattat och nära på att dö! haha. Och jag har dessutom ont i halsen.. har inte ätit något idag.. två mackor och lite cheez ballz.. + typ 300 alvedon och treo, haha
Sovit har min dag bestått av. Duschade alldeles nyss och känner mig lite piggare, satt mig i soffan med benen över en sovande jimmys rygg. Ska fortsätta kolla på Desperate Hosewives nu.


Cya guys, hoppas ni mår bättre än mig i alla fall!


En gammal bild på Jimpa!
Älskar dig massvis!!!! 3 år och 7 månader igår♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0