GALET TRÖTT!


Nej usch vad jag är trött!!! har inte vart såhär trött på riktigt länge
Sov kanske 2  timmar inatt, haha

Igår var det party med pinglorna, det var nice. Och imorsen var det bara att stiga upp och dra sig till jobbet för första dagen som värdinna. På schemat stod: ansiktsmålning. Gud vad nervös jag var innan... men lugnade ner mig lite när jag höll på med mitt fina ballongvalv jag gjorde! Har tyvärr ingen bild på det:)

Efter det var det bara att sätta igång och måla småbarnen som ville! Haha, kan ju säga att jag inte är någon picasso i alla fall;) Men man såg ju att det var små fjäriljar och fladdermöss som "flög" runt inne på restaurangen!


Sen när jag kom hem lagade jag pannkakor, åt typ två st sen höll jag på att spy. Haha, finns massssssa mer kvar. Någon som vill ha lite pankisar?=) Efter det sov jag i drygt 4 timmar. Sen ut med vossen!

Nu blev jag hejdlöst sugen på chirre och dirre... uuuh
Ska kolla vidare på Bruce den allsmäktige, och efter det ska jag sova i den efterlängtade sängen!!!



Pusss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0