Hellloooo i'm hoooomeee!



japp, nu är jag hemma från skolan. Var tvungen att öppna upp balkongdörren lite... så varmt här inne! :)

Var i skolan, hade möte med Anita om vårat projektarbete sedan var det utbildningsmässa. Jag gick till polisbordet.. såklart... haha
Sedan hittade jag och emlan ett lite mer intressant bord;) College utomlands! Fatta härligt... studerar en hel termin i typ, spanien, USA, hawaii eller australien?! Jag ska fanimej göra det! Utbildningen är på engelska också. Fan vad kul... men vet inte vilka utbildningar som finns där?! hahah KOM IGEN NU EMELIE! haha


Nu ska jag väl dra en promenix med vovven, sen slösa dö-tid.. har fortfarande feber btw.. 8:e dagen nu.
Imorgon ska jag dra första dagen på praktiken! Usch, gillar verkligen inte praktik, så hoppas att det är ett roligt ställe nu då så man trivs!
Vill bara att dessa 4 praktik veckorna ska springa iväg, efter det är det påsklov... efter det 6 veckor kvar till STUDENTEN! FÖÖÖÖÖR vi har bara festen kvaaaaaaaaar.....

japp, jag står på toan och tar kort

 

 







Kommentarer
Postat av: Torfilippa

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-12-23 @ 13:28:31
URL: http://torfilippa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0