JAG VET


Fan vad rutten jag är på att uppdatera, usch! SKÄRPNING!

I helgen drog jag ut på krogen och dansade med, Elin, Emma, Janina, Simone, Daniella, Sabina, Jossan, Marina.. någon jag glömt? hihi just ja Linnea kom senare också!
Det var kul! på sina alla små olika sätt..

Undra om jag ska sluta gå ut på krogen? Gör ju fan bara illa mig. Nu har jag ont i foten. Typ sträckt eller något..
Det blir så utav mina stövletter, fattar inte.. får sällan ont i fötterna.. och så syftar jag på mina 13 cm klackar.. mina stövlettar är 10, kanske 11 cm, och dem får jag sjukt ont utav!
När jag och Linnea drog till Babyloon för att äta mat så hade jag god lust att ta av mig skorna och kasta dem i ån och gå barfota!! som tur var gjorde jag inte det....
haltar runt på mornarna här hemma, haha!


Emma, Elin och Jossan? Hemma hos Simone:)


Bilden är "riggad" ;) Elin skulle se skit full ut, vilket hon inte var... där ialf;) hah! GOS!


En söt Linnea på dansgolvet! haha bra bild?


Detta ska då föreställa jag och Linnea.. bra?:)



Idag har jag haft världens värsta migrän:( sitter i fortfarande.. får se om det hjälper nu med en liten kvällspromenix med Baloo och Jimpa!


puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0