Packa inför kryssningen imorn!



Nu när jag och Jimmy (eller....?) städat och ätit så ska jag äntligen packa sakerna inför kryssningen.. nu kommer vi till det svåra.. vad f*n ska jag ha på mig?! haha!
Ni som känner mig vet ju hur mycket kläder jag brukar ta med mig när vi ska ut och om jag ska fixa mig hos någon annan, ser ut som att jag ska resa utomlands;) Haha!

Nej men, ska sätta mig nu snart och locka mitt löshår så det är gjort i alla fall! Har inte använt det på vet inte hur länge nu! hihi

uppdaterar senare då:) puss




Kommentarer
Postat av: Annabanana

Jaa din velpelle ;) Frisk nu?<3

2010-03-06 @ 18:02:23
URL: http://annagronberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du måste lägga upp bilder från kryssningen när du är tillbaka. mer bilder !

2010-03-07 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0