skulle noga aldrig skrivit sådär..



Nä, skulle nog inte ha skrivit att jag mår mycket bättre. Har haft 38 i temp hela långa dagen och nu 39. BLÄ usch..

Haha, ska inte tråka ner er med mitt lilla virus. Om endast EN dag så är det studentkryssning baby! Och jag åker vare sig och är död eller inte, de får rulla in mig på bår helt enkelt! JAG SKA MED, SÅ DET SÅ! haha
Nu är ju bara frågan, va ska man ha på sig, och så kanske jag måste packa lite imorn.. På lördag kommer Linnea, Jossan och Emelie hem till mitt lilla boende för första gången! Kul! hoppas jag har köpt dammsugarpåsar då.. för så här kan det inte se ut ju! Hundhår... måste jag säga mer?

Nej, ska nog lägga mig i soffan och vänta på Jimmy som är ute och åker pulka med Sinan, Carro, Keivan och Baloo. Jag är helt själv hemma=(


Jag lovar, ska börja lägga in mer bilder när jag är friskare=) Bilder kommer i alla fall garanterat från kryssninge, så HÅLL UUUUT!




Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0