SÖNDAG


Goood morning! Eller vad man nu ska säga..

Igår var den bästa kvällen på jävligt länge, fan vad kul jag hade och adrenalinet bara spridde sig i hela kroppen hahahah


Nu ska jag beskriva min gårdag:
Började med att jag låg och maratho-kollade på Eva&Adam serien, somnade i typ 4 timmar. Vaknade och började fixa mig vid 18 tiden. Sen gick jag till konsum för att köpa dricka.. gick hem till Mimmi och satte mig där med henne och Johanna och drack.

Efter det kom Jossan och Melek och hämtade upp oss och vi drog in till Köping för att bowla och mötte Linnea och hennes friends! Skit kul var det.. missade allra första klotet, sen andra så drog jag en strike! haha så grym.. eller?;) Har inte en aning om vem som vann!
Efter det var det att åka hem till Mimmi igen, jag och hon. Vi gick och mötte Maja sen väntade vi in Linnea och hennes friends.. Mer tänker jag faktiskt inte säga.. för kvällen var så jävla lång.. och så jävla spårad så att det är inte sant! shit.

Jag, Maja, Mimmi, TT och Tony gick och la oss halv 7 på morgonen.. haha helt sinnes

men kvällen/natten/morgonen får ändå en 10!


Nu snart om någon timme ska jag hem till Jossan och fira henne:) 19 barre








puss påre









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0