Tisdag!


Idag har det vart en underbar dag!


Gick och mötte Anna nere på stan sen vidare hem till mig och chilla! Efter ett tag kom Jossan och Linnea också.
Vi satt och snacka bara allmänt om allt som ploppa upp! Sen efter en stund drog jossan, så jag Linnea och Anna lagade käk till oss:) Spaghetti och köttfässås.. blev godare än jag hade trott faktiskt. Haha

Efter det drog Linnea och Jossan kom förbi igen och lånade Baloo och hade med sin nosgrimman som jag sedan fick. Hon skulle ut och plia på honom lite;)
Jag drog också iväg med mamma och pappa hem till Ekan som fyller 23 idag! Grattis igen ponken;)
Före vart det in på Big Inn och handla något till honom. Jag köpte en snygg kavaj till mig själv, tycker att jag förtjänade det ♥ Lägger upp en bild senare!


Sen vart det bara hem igen efter massa fika hos Emmy och Ekan och lite gos med Nellie. Var förbi affärn och handla lite mat till kylen också:)


Nu blir det städa sen film.


TACK FÖR ATT NI FINNS TJEJER! ♥ You're lightning my days




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0