Blondie VS blondie - HELP ME


Jag är jätte inne på att färga mit hår ännu blondare... kanske inte ser lika trist ut då? Vad tycker ni? Ska dock behålla det bruna urtvättade, urväxta underhåret för att inte se "för fjortis" ut... om jag nu väljer att göra det.
Men kan tycka att min nuvarande hårfärg är ganska fin i vissa tillfällen.. det är utväxten som pajar hela skiten och gör det trist när jag gör någon slags uppsättning med luggen... kanske bara ska gå och slinga bort det? haha..

Folk kan säkert tycka nu att jag kommer se fjortis ut eftersom jag gör det på de ovanstående äldre bilderna.. men ja, jag är ju inte riktigt samma person då som nu, så man vet ju aldrig?! haha

 



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du ska vara BRRRUNNETTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-15 @ 18:51:43
URL: http://rebengga.blogg.se/
Postat av: ewygirl - ego girl

SV: NEJEEE!!! Elin är det nu, vill inte härmas!:p

2010-03-15 @ 22:39:11
URL: http://ewygirl.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Men du är mkt finare i det gumman !!!!!

2010-03-22 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0