Börja alltid dagen med..


..en liten springtur! Speciellt till bussen. Eller inte.....
Fan! Vaknade inte av Jimmys cp mobil imorse så jag vaknade upp kl 08.20, arg som fan. Kollar på vl.se när nästa buss går.. 08.35.. det var bara att kasta på sig allt och jag hade gårdagens smink, så kasta på lite solpuder sen rännde jag ut genom dörren som en elefant. När jag hoppat över staketet ser jag hur bussen står vid hållplatsen. jag står och velar om jag verkligen kommer hinna eller inte, men då utmanade jag ödet och tog mina steg.. sprang som en idiot.. och jag HANN! Stolt jag var efter det;) haha...

Var ju som sat bowlig och tacos idag.. fast vänta, vad hände med tacosen? Nej vi fick sketen pasta med köttfärssås som smaka värre än skolans? så jag bestämde mig för att hoppa facket bara för att de ljög om vad vi skulle få äta:p
vilka ****. Jaja, inte fan vann jag heller på bowlingen.. men det är en annan femma vi inte behöver ta upp;)


Forbollsträning idag då! Askul var det, fast Anna och Elin var inte med för anna hade sträckt sig och Elin var lite pumsig;) Så det var bara jag och Jossan, och självklart resten utav laget! Sträckte mig överallt och ingenstans så nu går jag som ett mongo, går jag såhär på balen vete gudarna vad jag tar mig till, och jag hoppas och dansar till vädergudarna att det är gassande sol på fredag, runt 14-16 ungefär, duger bra:p
Imorn syr mamma det sista på klänningen sen är det finito! yeeeeeee!!!

ONE MONTH TO GRADUATION today!!












Kommentarer
Postat av: Michaela

fin fin :D

2010-05-12 @ 07:35:49
URL: http://michaelabodin.blogg.se/
Postat av: Mikaela

det värsta som finns är att gå in i bussen efter att man har sprungit, ussssch!:P

2010-05-12 @ 17:06:10
URL: http://miqela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0