Finally Friday


Skönt att träningsvärken är lindrigare idag, kunde i alla fall sova inatt, haha!
Och ja, babe kom hem med donken till mig, hihi vad glad jag blev.. och mätt framförallt;)

Ikväll blir det tydligen att lira lite fotboll på meken med tjejorna, ska bli chill! Annars vet jag inte vad som händer, ska nog ringa och boka soltid, eller om jag tar en tid på open sun här i Arboga? Få se;)

Har fruktansvärt ont i huvudet, och jag som inte har några treo kvar, buuhuu.. ska lägga mig under täcket och dö, igen.

Brun ja har blitt', va?
Där är också mitt studentlinne;)
SNART ÄR DET DAAAXX!
Såklart står det ewygirl på ryggen.. haha

Kisssssssssss









Kommentarer
Postat av: Anonym

daM!

2010-12-02 @ 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0