Heeeeej älsklingsbloggen!


bloggtorka or what? hihihi

Nu känns det som om att jag måste blogga lite.. har ju inte gjort det på en hel vecka så. Varför vet jag inte ens själv?
Kanske för att nu de sista veckorna som är kvar i skolan så ger jag verkligen gärnet, går upp i tid, kommer i tid, åker buss, pluggar på lektionerna, pluggar hemma efteråt.. ÅH varför har jag inte alltid gjort så? Varför har jag inte alltid vart så duktig??? Dumma lilla jag...
Undra om ens bloggen slulle finnas då? skolan tar ju upp ALL tid.. hehe + att jag börjat superduper träna!


I fredags så var det ju som sagt valborg, och jag älskade dagen rakt igenom från början till sitt slut!♥ Det kunde inte ha blivit en bättre valborg, tack alla ni fina människor som var med och firade den. Och tack Linnea som stod för förfesten:) BILDER KOMMER! finns redan på face

I Lördags tog jag det bara lungt hemma med mig själv, skönt:) Jobbade ju på förmiddagen så det var skönt att varva ner lite för sig själv.

I söndags (igår) så var jag hemma hos mamma och pappa och bara tog det lungt. Hyrde film direkt på tvn och glodde på den! Skit soft, käkade lite chips också. yummie

Det var helgen det, det som hände i onsdags och torsdags var så ointressant att jag inte ens kommer ihåg vad jag gjorde! Haha


Mitt inlägg om ålder och sånt skit so jag skrev tidigare kommer, i promise. Går och tänker på det varje dag, faktiskt. Haha...



Puss så länge, det kommer pics!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0