Hemma igen!


sköööönt det var att få springa av sig lite! Fast jävlar vad dålig kondis jag har, haha
Trodde jag skulle ha lite bättre bara för att jag går på gymmet, men ack
...det kan ju bero på att jag hatar kondition.. hmm? hihi

Nu ska jag snabbstäda lite tills babe kommer hem, hann inte innan Jossan och Melek kom och hämta mig, som den tidsoptimit jag är. Äta hann jag inte heller så jag HOPPAAASSS att Jimmy kommer hem med något smaskigt.

Ha det bra sålänge så hörs vi sen;)

Det fick bli en gammal bild, sitter på babes dator.. snacka om BLOND? haha Ska jag bli så blond igen, eller brunett?

O.B.S man kan även uppe i hörnet på hyllan skymta två av mina fotbolls priser eller pokaler eller vad det kallas. HAHA

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0