Puuuh


Nu kan man pusta ut, det var bal igår. Och allt vara bara så jävla bra!

Men dagen började inte bra.. vaknar av att Jimmy väcker mig och säger att min mamma står utanför och tutar som en tok.. Jag kasta mig upp, utan att se på klockan, men allt sade mig att jag hade försovit mig..

Seriöst, allt blev som en film. Jag kastade mig upp ur sängen direkt jag hörde orden, jag snubblade runt i hela lägenheten, ramla ur sängen, kasta mig till fönstret för att vinka till mamma att jag var vaken! Kollade på klockan, 09:55.. jag hade ställt min klocka på 08:00. Så jag hade alltså stängt av klockan i sömnen..

Jag och mamma hade bestämt, efteresom jag hade glömt om det var kl 10, eller 11 jag hade tid hos frissan, att hon skulle komma kvart i 10.. WOHOOO.. åkte som idioter till frissan och mamma sa att jag skulle försöva mig till mitt eget bröllop.. det kändes som om jag gjorde det också. haha

Kom till frissan och stammar och är stressad som fan, och som den turen jag hade med mig så var min tid kl. 11.. Så jag och mamma går och köpen en macka och en frukt så jag får lite i magen! Sen till frissan och fixa frillan!


Kom hem och sminka mig och fixa naglarna sen kom Jossan och vi åkte vidare in till Köping för att mingla. I en ghetto lokal. Eftersom det bara var tvunget att regna JUST igår så fick vi vara inomhus istället för i bivurparken.

Efter 10000000000 paparazzi bilder så kände vi att vi var tvugna oh dra oss, så vi slapp alla jobbiga fans... Hahaha.. eller? nej men, åkte till sundbyholms slott med Elin, Mike och hans bror som körde:) Festade lite i bilen och så.

Väl framme minglar vi och får välkomstdrink. Sen middag och efter det gick vi ner till bryggan och fotade! Sen blev det vals, och sen party! Shit va vi dansade! uuuuh:D vill göra om det....




ALLA MÅSTE GÅ PÅ BALEN, det är värt vart enda litet öre! Jag LOVAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0