stresssssss


Sitter och kollar på när min duktiga mor syr min balklänning, duktig hon är!:D

Idag var det vett och etikett och valsträning efter skolan. Gick väl bra;) Efter det var jag ner på stan med mamma, Emmy och Nellie och handlade smycken jag ska ha på balen. Imorn ska jag handla väskan sen är det klart! Slippa stressa över det.. är ju bara 4 dagar kvar

Imorn är det precis 1 månad kvar till studenten!!!!! Helt sjuuuukt.. aaah
Och en till sak som händer imorn, vi ska bowla och käka tacos med facket! Woooohooo.. jag ska vinna hela skiten.


Nu ska jag pröva klänningen, sen ska mamma skjutsa hem mig till mitt och så ska jag sussa!

Natti på er ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0