Trött tjej


Puuuh..

Elin skulle ju som sagt hem till mig, eller.. inte till mig utan till Arboga för hon, jag och Jossan skulle ju på våran första fotbollsträning sen 4 år tillbaka.. Och det gick väl bra? Förutom att jag höll på att tappa mina byxor hela tiden och visa hela stjärten! Sen att jag har en gansla redig träningsvärk i mina lår sen måndags träningen på gymmet.. uuh känner att den är ännu värre nu, gå som ett cp, hähä
Nästa träning är på torsdag och vi är laddade!

Efter träningen fick pappa komma och hämta mig.. jag ville inte vara själv hemma, och hade ändå ingen mat här så jag passade på att käka hos dem och få lite umgänge, hehe, sällskaps-sjuk?


Nej, nu ska jag sova för nu är klockan alldeles för mycket.. klockan står på 06.20 så jag kan snooza i 20 min sen gå upp runt 20 i 7 så jag senare ska hinna med bussen som går 20 över...


Btw. Idag fick jag post hem från ellos, där fick jag en rabatt på -50% på valfri vara.. grejen är den att det stod att den gäller till den 3/5.. och det var liksom den 4/5 idag, haha?
wierdo..


Godnatt sötnosar, hoppas på sol imorn.. och förresten, det är bara 9 dagar kvar till balen

Hm, ja ni? Vilken trodde ni nu att det var nu igen? hähä

1,2 eller 3?

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0