Vill man vara fin, får man lida pin


Nu har jag pluggat och kollat på de två bella&tyra show programmen jag missat, ikväll kommer ett ytterligare! Ska snabbstäda nu sedan klä om för fotbollsträning! Elin kommer inte idag p.g.a hennes dramatiska träningsvärk;) vilket jag också har.. men jag ska fan vara med på träningen i alla fall! Kommer springa somm ett mongo, men det får jag ta! Vill man vara fin, får man lida pin.. Jossan kommer och hämtar upp mig och då har hon säkert redan hämtat Anna, som också ska börja:) Kul!

Imorgon är det fredag, och vad händer då? Jag har ingenting inplanerat. Försökte planera lite med Jimmy men det gå somvanligt inte;p På lördag ska jag i alla fall måla småttingar, från 11-13. Vart vet jag inte ännu, det blir inte på jobbet.. spännande, hehe;) Efter det då? Ska det vara "spontan" crousing i Köping eller ska det inte? återstår att se, om man ens ska dit haha

Är hungrig somm ett djur, ska koka lite makaroner nu innan träningen och bara hooooppaass på att Jimmy-plutt kommer hem med lite mat till mig när han slutar jobbet (a) hihi


Nej nu! Städa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0