Sämsta bloggen



Eftersom margot korade min blogg till den men värdelösa förr-förra helgen så känner jag att jag måste skriva lite bara för det;)

Förr-förra HELGEN VAR GÄNGET UTE I ÖREBRO OCH DET VAR UNDERBART HÄRLIGT ROLIGT! oj caps, orkar inte skriva om haha. Men ialf, vi var ute på Strömpis som hade premiär på vinterträdgården och det tältet sög:) bara trance och thecno musik, not my stile direkt.
Men för övrigt så hjälpte precis alla till med att göra den där kvällen lite extra speciell på alla sina små sätt och vis! Bäst var på max när Josso skulle ge ut sitt mobil-nr till någon random: 08 702 00 90 (nummret till efterlyst) haha, han tog det helt seriöst och skrev upp det tills hans polare hejdade honom. Sen spårade alla i bilen påväg hem:) Jag och Jossan kom hem runt fem:) haha..

Dagen efter blev det källarn, och det var sådär.. det dög:) kul att ferra med lellanet lite, var ett tag sen!

Helgen efter mins jag fan inte vad jag gjorde, fick feber och huvudvärk, carro ramla av sin häst och fick åka pling-plong taxi sen kolla jag film med Anna och Mickis, sen träffade jag nemo och jockiboi.. helt sjukt värdelöst=) (nemo och jocke alltså)

Denna vecka så har jag bara tagit det lungt, blev lycklig när lönen kom, och ledsen lika fort för den tog slut.. sadness. Köpte lite prylar åt glen, sen en jacka åt Jimmy etc. inte ett skit till mig själv=(



Vill flytta.. och det är NU!

åver änd åut

 

Kom just på att jag har en kavaj att hämta ut.. ååh.. papii? i know you want! haha

 

 





Kommentarer
Postat av: margot

äntligen! nu är jag glad :-)))

2010-10-29 @ 08:03:17
URL: http://majameyerhoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0