idag är ingen vanlig dag


för det är Eveliinas födelsedag hurra hurra hurra!

Som plus i kanten är mamma och opererar ryggen just precis idag.. hm:( men men hoppas bara att det går bra för dig mami, love you!


Idag blir det jobb, sen hem och fira mig med lite vänner hos jimmys mamma:)
och efter det kanske bygga på stallet;) Jag har ju hitta häst nu och vi har kommit bra överens så ska väl hämta honom snarast möjligast=) hähhä


14/9 -2007 (när jag fyllde 16)

senare på kvällen kom jimmy hem till mig...

aprak;) haha



Kommentarer
Postat av: Mami

Grattis gumman (i efterskott) Love you toooooo!!!!

2010-09-24 @ 02:18:08
Postat av: Mami

Jaa du gumman, idag är det faktiskt en vanlig dag och Jimmy har väl legat där tillräckligt länge så hur vore det om du uppdaterade lite? Kanske lägga upp lite bilder på Glen (pållen) vore väl kul?

2010-10-05 @ 02:04:00
Postat av: EWYGIRL

haha söt du är mamsi

2010-10-12 @ 18:02:58
URL: http://ewygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0