blåmärken och skrubbsår



Klassfesten i Fredags var sådär, kul att träffa de flesta från klassen men mindre kul var ju stämningen och att två torrisar åkte hem. Men de kanske hade sina anledningar, vad vet jag. De sa inget ialla fall.

Lite ont i hårbotten och några skrapsår och blåmärken på knäna så sitter jag nu här i skrivande stund hemma hos min syster. Vi ska gå och lägga oss nu hade vi tänkt oss, tröttheten börjar sakta smyga fram.



Jag har hittat en ny stallplats och jag flyttade Glen dit igår, och jag tror att vi kommer att stormtrivas där! Inte alls långt ifrån mor och far;) skönt det med gångavstånd! haha





kan du aldrig ta mig på allvar eller? vad ska jag göra så att du ska fatta någon gång? snart finns det bara en utväg och det är den sista jag vill ta. Blir så trött på folk som aldrig väger upp och bara sitter och daltar med småglin(alltså folk 13-16 år) hela livet.. Inte för att jag är så stor men det finns ju vissa åldersskillnader om man säger så, men du verkar ju vilja vara på den nivån.


en söt och glad, framförallt smalare tjej. hum



Kommentarer
Postat av: tråkmånsen

Vad jag vet så har jag ingen skyldighet att berätta varför jag åkte hem för dig?

2011-02-01 @ 19:18:34
Postat av: ewygirl

haha men seriöst? skärp dig. förlåt att jag yttrade mig och kom åt en känslig punkt i ditt liv.

2011-02-02 @ 00:06:52
URL: http://ewygirl.blogg.se/
Postat av: ewygirl

skrev dessutom inget att du behövde säga varför, skrev bara att ni inte sa någon anledning.

2011-02-02 @ 00:08:27
URL: http://ewygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0