Vårkänslor



Något segare på att blogga;)
Snart kommer Jimmy och plockar upp mig hemma hos Emmy och Ekan, sen får vi se vad vi hittar på för spårat.


Idag kommer hovslagaren också, ännu en utgift. APAAA säger jag till det men ack, så är det en sak som måste göras, och vaccinera nästa månad.. puuuuh. Inte gratis=)


Btw, Jimmy har fått Jobb.. lillebror också, på samma ställe! Wihaa är så Glad och stolt för eran skull mina gullpullor!


Jimmy, jag och bror.. för ett x antal år sedan.. 2007, va?



Kommentarer
Postat av: Cecilia (stallkompis)

Åh vad bra! Ska du sko nu äntligen så att du kan hänga med på ridtur? Härligt!



Vi ses i stallet! :-)

2011-03-23 @ 08:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0