Till Salu

Jag har några grejer till salu nu efter flytten, sådant som jag inte ska ha kvar eller helt eneklt inte får plats här hemma.

Först och främst, my precious. Min Balklänning


4000:-
Väskan som syns lite på den högra bilden medföljer och en sjal i samma färg.
Den är i storlek 36/38. Ni hittar mer bilder på den under fliken "Balen 2010"


Efter det har jag ju mitt köksbord.. det står för tillfället kvar hemma i lägenheten och jag har ingen bra bild på det ännu. Men det är ett vitt bord med fyra st vita stolar. Benen är av järn/stål.. eller något liknande. Stolarna är något defekta, det är massa självsprickor i "lacken" men det blir snyggt om man målar om dom i tex. svart kanske? vit går lika bra det.

Hade tänkt mig 400:-



Därefter har jag en tv bänk som är svart. Den kommer från ikea och är av "märket" Bestå.


Har tyvärr ingen bild på den då den står hos mor och far. Men kan fixa en bild om det finns intresse.
Hade tänkt mig 200:-



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Eveliiiiiina jag vill köpa köksbordet!!!!

Kan du hålla det åt mig eller ? (: vore guld de (:

2011-10-18 @ 15:50:42
URL: http://spunktr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0