kakmonster

Yo! Nu har jag klivit upp tidigt varenda dag den här veckan. Fick in några konstiga rutiner efter turkiet tror jag.. (och med tidigt menar jag mellan kl 06:00 - 07:30)

Idag ska jag försöka pallra mig iväg till västerås eller något liknande för att kolla på taperer.. Just ja, glömt nämna? Jag och Jimmy har hittat hus i valskog. Så det ska bara fixas till lite sen flyttar vi iiiiinnn i oktober, härligt!

Vad ska man laga för lunch idag då? Baby kommer hem från jobbet på lunchen och ska käka, får väl kasta ihop något smarrigt!

Det var fullt med folk här igår, det var trevligt! Bjöd på tårta och fika.. mums, kom just på att jag har MASSOR av kakor kvar + 1½ tårta kvar.. undra om jag ska sätta igång New Moon och knapra lite?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0