roadkill

ursäkta mig, men jag tycker det är fett lame när någa no lifers sitter bakom sina små pyttebloggar och tror dom är såå stora för att dom har 20-50 läsare.. haha ja dööör.


Nog om det;-) Var med Linnea all day igår också.. för vi åkte in till sthlm och så gjorde hon sin grej sen gick vi på ikea i kungens kurva, käka lite sen begav vi oss hemåt mot arboga igen! två felkörningar bara, men vi kom snabbt på rätt spår igen! Så jävla grymma!
Droppade lellanet i arboga medan jag begav mig vidare hemåt där jag var barnvakt i 30 min åt anton och molly! Plockade upp jimmy från jobbet också.

Senare mot kvällningen så skjutsade jag mina pluttar(linnea&jossan) + josso&erick till örebro (skulle ha hakat egentligen men mådde så jävla illa) och så hämtade jag dem också.. men fick bara med mig josso och erick hem.. haha de andra hade hittat ragg och skulle sova i öret... Näääää.. nu ljuger jag ju! hahahh Dom åkte hem tidigare för jossan tyckte det sög och linnea mådde inte så bra! Så jag och Emurt crojsa till öret o plocka hem killarna.

Jag och min kära Grönbergare♥ 16/9 -11 på g till poco loco bar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0