Today is my b-day!

Fick dock ingen sång med frukost på sängen här inte.. Vaknar 07.30 av att kbab står och dampringer på dörren.. fast jag sa åt killen igår att han skulle ta nyckel och bara gå in.. han ringde på i typ 20 min... Och nej.. jag orkade inte klä på mig och gå upp. När jimmy väl gjorde det och öppna hade han dragit? Sen kom han tillbaka och ringde på igen.. Så nu härjar han runt i köket...

Väntar bara på att klockan ska gå fort så jag kan hoppa upp ur sängen sen ska jag ivär med syster och hennes bihang och lämna Nellie på dagis, efter det ska vi ta en födelsedagsfrulle på stan♥

Huset börjar närma sig ett resultat också.. vi har målat klart i taket och vi började tapetsera vardagsrummet igår! Wiie

Huset och min bil! Gulligt va?


(Och ni mina släktingar + närmsta vänner som läser min blogg! Jag kommer att ha kalas ute i huset sen när vi är klara)




Inte varje dag man bastar 20! Det firar vi med en fylle-bild från Turkiet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0