slim fit fett tight

Japp, ni läste rätt. Nya vanor betyder det. Ska lägga ner med alkoholen (inte för att jag har druckit på flera veckor men ialf)
Ska fokusera på träningen! Godis kommer jag dock inte sluta med, det äter jag så sällan ändå så det spelar liksom inte så stor roll. Inge donken heller, det enda som jag inte kan motstå...är kycklingtallrik. Den går inte att vara utan.
Underbara Zaven här i valskog vet hur man gör! Absolutaste bästaste kyllintallen i sverige, that's it liksom.
Dom där små fula vita pinnarna som utvecklar cancer ska också försvinna ur mitt liv, så småningom.



Imorgon så blir det äntligen träning också, som jag har längtat! Ska bli såååå skööönt!


Nu ska jag spela lite hidden chronicles på fejjan, ut och ta lite frisk luft, sen slagga.
POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0